reklama

Kto

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kto mi veril, keď som vravel nikdy viac,

kto v to dúfal, pravdu hovoriac,

kto zaplatil účet za hriechy,

kto povedal, že sa nezmení.

Kto nesklamal sa v kvante sľubov,

kto vedel, čo som mal za lubom,

kto bol môj večný spoluvinník,

kto vedel, že nebudeme iní.

Kto neodvrátil svoju hlavu,

kto nikdy neveril žiadnemu davu,

kto hájil do konca svoju pravdu,

kto stratil sa a už ho nenájdu.

Jaroslav Toček

Jaroslav Toček

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hlavne človek. https://www.facebook.com/JaroslavTocek/ Zoznam autorových rubrík:  BásneSympózium obdivuhodných ľudíTrocha prózyKontroverzné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu