reklama

Bratovi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spolu sme nevyrastali,
no spolu sme sa hrali.
Ťažkým časom čelili
a v šťastných sa smiali.

Možno nie sme do rodiny,
no aj tak budeš prvý,
za koho ruku do ohňa dám,
za koho rád zhorím.

Ako starší si ma učil,
ja, mal som ťa za mladšieho.
Ty ráno si ma občas budil,
ja, nechával ťa spiaceho.

Ty si bol tým dobrým fízlom,
ja, zase tým zlým.
Svojím telom bránil som ťa,
aby ťa psy nehrýzli.

Byť tým lepším často bolí,
ešte si si nezvykol .
Byť nad vecou je hrozba pádu,
zaujímavé riziko.

Tak počúvaj starý brachu,
neklesaj na duchu.
Máš len nedostatok spánku
a žiadnu zlú predtuchu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Don’t worry bro,
well played life.
We can be pro
and win all fight.

Jaroslav Toček

Jaroslav Toček

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hlavne človek. https://www.facebook.com/JaroslavTocek/ Zoznam autorových rubrík:  BásneSympózium obdivuhodných ľudíTrocha prózyKontroverzné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu