reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Toček

Jaroslav Toček

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hlavne človek. https://www.facebook.com/JaroslavTocek/ Zoznam autorových rubrík:  BásneSympózium obdivuhodných ľudíTrocha prózyKontroverzné

reklama

Sympózium obdivuhodných ľudí

Triedna

Jaroslav Toček

Triedna

Pamätám si ako sme boli nastúpení. Pamätám si to ako dnes. Stál som medzi čerstvými prvákmi SPŠJM a pozeral som na budúcich triednych nášho ročníka. Bol som plný očakávania, nové mesto, noví ľudia a nové začiatky.

  • 25. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 197x
  • 0
Nezlomený

Jaroslav Toček

Nezlomený

Pamätám si, ako som šiel aj so Spokym na stužkovú. Ja, oblek v púzdre, on na sebe. Svoje dlhé vlasy mal v cope a vyzeral dosť dôležito. Cigareta v ústach mu pridávala výzor nepríjemného človeka, napriek tomu, že by ste ho natreli na chleba. Stužkovú sme mali v budove na námestí a naša štreka prechádzala popri pestrofarebnom altánku, ktorý stojí v Leninovom parku. Teda aspoň myslím, že je to ten park.

  • 7. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 115x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu