reklama

V jeden deň

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V jeden deň príde po mňa,

v čiernom plášti s kosou.

Kročí ku mne nohou bosou,

jedna kráska, trestný posol.

Na privítanie jej pobozkám ruku,

a jedným dychom darujem dušu.

Nech zoberie ma kam len treba,

preč od môjho chladnúceho tela.

Zľahka pohladím gerbera,

na všetky tri hrozivé hlavy.

V očiach tých hláv sa zjaví,

otázka prečo som to spravil.

Keď na breh styxu prirazí bárka,

Cháron si vzdychne, ďalšia várka.

A prvý raz odmietne odraziť loďku,

a za rozhovorom spraví bodku.

Keď Gerberus nepustí ma na povrch,

budem pri rieke musieť tráviť noc.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tam, kde slnko nevychádza,

vraj noc je nikdy nekončiaca...

Jaroslav Toček

Jaroslav Toček

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hlavne človek. https://www.facebook.com/JaroslavTocek/ Zoznam autorových rubrík:  BásneSympózium obdivuhodných ľudíTrocha prózyKontroverzné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu