reklama

Láske

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bol som sám,
dlhú dobu.
No už krásnu časť života
mám teba.
Aj keď je to so mnou ťažké,
aj keď sám so sebou
mávam tvrdý čas.
Mám teba krásnu,
mám nádej,
nás.

Aj keď vzdialenú niekedy,
mám ťa stále v srdci.
Aj keď si trpká niekedy,
už v noci nevyjú vlci.
Aj keď zložitú ťa mám,
tiež nie som jednoduchý.
Aj keď čokoľvek,
stále,
milovanou milovaný.

Dlhšia pauza,
nádych, výdych.
Vieš sa hnevať,
aj vieš ma hnevať.
A môže sa občas stmievať,
s tebou viem,
že s tebou stále vyjde slnko,
a nastane ďalší deň.

Jaroslav Toček

Jaroslav Toček

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hlavne človek. https://www.facebook.com/JaroslavTocek/ Zoznam autorových rubrík:  BásneSympózium obdivuhodných ľudíTrocha prózyKontroverzné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu