reklama

Tvojim princom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dovoľ mi byť 
tvojim princom znovu.
Začať spolu dobu krásnu,
nepoškvrnenú, novú.
 

Byť každý deň po tvojom boku,
vážiť si ťa ako som mal.
Aby si mi znovu uverila,
že by som ťa za nič nedal.

Ráno vstávať s myšlienkou na teba,
tak ako som vstával, vstávam.
No každý deň ti vravieť,
ako rád ti môj život dávam.

Dovoľ mi nosiť ti narcisy
alebo ruže, či iný kvet.
Lebo keď si so mnou,
mne pri nohách leží svet.

Dovoľ mi, nie len myslieť “si krásna”,
ale aj vravieť ti to večer, na obed.
Každý deň milovať viac,
či som milovaný poznať odpoveď.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dovoľ mi vziať ťa všade tam,
kam si chcela ísť,
nesmelo ti dokázať,
bez teba neviem žiť.

Vždy keď odchádzala si,
tešil som sa, že znovu prídeš.
Počítal hodiny a minúty, 
kým znova budeš po mojom boku.
 

Dovoľ mi nadýchnuť sa
tvojej vône ako vždy,
byť každým dňom
lepší, rozumný.

Daruj mi trochu miesta
v tvojom obrovskom srdci,
nech nepočúvaš sama,
ako vonku vyjú vlci.

Dovoľ mi byť tvojim priateľom,
tým najlepším kamarátom.
Pozerať sa ti do očí,
vážiť si ťa viac ako zlato.

Dovoľ mi vidieť 
v každom dni dar,
ako som mal pred tým,
ako stále mám.


 


 

Jaroslav Toček

Jaroslav Toček

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hlavne človek. https://www.facebook.com/JaroslavTocek/ Zoznam autorových rubrík:  BásneSympózium obdivuhodných ľudíTrocha prózyKontroverzné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu