reklama

Imsomniac

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Myšlienky alebo hukot,
vyber si.
Len nie oboje zas.

Hukot do uší a rozoberať,
čo je vo mne.
V nás.

Aspoň na chvíľu,
mi daj.
Ticho ako za starých čias.

Aspoň noci bývali pre nás
sväté.
Pre mňa a moju hlavu.

A teraz máme hukot sveta,
a k tomu,
v lepšom prípade slečnu - dámu.

Čím sa mi odvďačuje, neviem
čím som sa previnil.
Začínam mať malý kúsok,
do nejakých vidín.

Trápenie moje,
jej nebolo dosť.
Takto to však bolí,
viac.

Pretože vidím čo zostáva
v ľudoch, v nás.

 

Jaroslav Toček

Jaroslav Toček

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hlavne človek. https://www.facebook.com/JaroslavTocek/ Zoznam autorových rubrík:  BásneSympózium obdivuhodných ľudíTrocha prózyKontroverzné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu