reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Toček

Jaroslav Toček

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hlavne človek. https://www.facebook.com/JaroslavTocek/ Zoznam autorových rubrík:  BásneSympózium obdivuhodných ľudíTrocha prózyKontroverzné

reklama

Trocha prózy

Silnejší ako svet

Jaroslav Toček

Silnejší ako svet

Túto fotku po zemetrasení v Chorvátsku som odkladal dlhú dobu. Je totiž jedným z najkrajších prejavov sily aké na tomto svete existujú. Stará pani ktorá si varí kávu na variči postavenom z tehál jej domu, ktorý sa práve zrútil.

  • 18. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 41x
  • 0
Od sna o živote, ku snu o smrti...

Jaroslav Toček

Od sna o živote, ku snu o smrti...

Ako malý som často uvažoval, aké by to bolo stať  sa spisovateľom. Mám na mysli jedného z tých chlapíkov, často obsadzovaných v amerických filmoch. Najprv sú síce nešťastný, no vždy nájdu osudovú lásku a usadia sa. Po čase úvah som dospel k tomu, že by to nemohol byť problém. Teda aspoň  pre mňa nie, keďže mám vraj tvorivý talent. No zas pri kvantite dnešnej „produkcie“ by mohlo byť ťažké presadiť sa. Veď čo, v dnešnej dobe vie písať kdekto a gramotnosť patrí k bežným veciam.

  • 6. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 85x
  • 0
Nežný tur domáci

Jaroslav Toček

Nežný tur domáci

Naše nežné pohlavie sa zaradilo medzi hovädá.  Áno, ani ja by som neveril, že v tele slečny môže existovať tur domáci. Z neobyčajného roztomilého stvorenia sa stáva len kus mäsa. Tento problém sa netýka len budúcich dojičiek miestnych družstiev, ale aj všeobecnej spoločnosti.

  • 5. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 98x
  • 0
Nešťastnou náhodou

Jaroslav Toček

Nešťastnou náhodou

V dnešnej dobe sa pýtam, teda po pár ročných skúsenostiach s pokolením ľudskej rasy či už pokrvne spriaznenej, alebo nie, z kade sa v ľuďoch berie toľko pochopenia? Teda viac súcitu pobrali levy, vlky a hady. Žiadny z tých tvorov si totiž neužíva, ako svojej obeti ubližuje.

  • 3. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 78x
  • 0
Svätojánske mušky

Jaroslav Toček

Svätojánske mušky

Mal by som trocha informovať, napríklad, že každý deň okolo 18:00 bude uverejnená jedna báseň. Takáto šnúrka potrvá minimálne do 28. júla. No napriek tomu som sa rozhodol písať o niečom inom. Dnes som zase dostal dôkaz, že krásne veci si netreba kupovať. Dnes som si pozrel západ slnka síce sám,  no keď som ležal na tráve a pozeral na hviezdy, vedľa mňa ležali dvaja úžasní ľudia.

  • 2. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 125x
  • 0
reklama
Do raja sa ide pešo...

Jaroslav Toček

Do raja sa ide pešo...

Krátky príbeh fiktívnych postáv, ktorý môže pomôcť klasickým mestským ľuďom. Na svet sa treba pozerať inými očami a hneď tu môže byť o niečo krajšie.

  • 1. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 151x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu